Your address will show here +12 34 56 78

Partenerii noștri

 

Proiectul Școala de Carte și Meserii este realizat în parteneriat cu HORNBACH România, LIDL Discount, METRO Cash & Carry România, PENNY, SELGROS Cash&Carry, dm drogerie markt 
HORNBACH

 

HORNBACH este o companie multinațională, de familie, care a înregistrat în exercițiul financiar 2023/2024 (data bilanțului: 29 februarie) o cifră de afaceri de 6.2 miliarde de Euro.

 

Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care e poate mândri cu o istorie de 5 generații.

În acest moment, concernul deține 169 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveția, Cehia, Slovacia, Suedia și România), dintre care 9 în România (București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara, Sibiu, Oradea, Cluj-Napoca, Constanța). De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având peste 25.000 de angajați care contribuie la succesul companiei și peste 1000 de elevi în formare profesională duală.

  • Text Hover
LIDL

 

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.350 de magazine și peste 225 de centre logistice și depozite în 31 de țări.


Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central la Neckarsulm.   

 În prezent, Lidl are aproximativ 375.000 de angajați, dintre care peste 12.000 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 350 de magazine și 6 centre logistice.


Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.    

În toate domeniile sale de activitate, Lidl este o companie care acționează cu responsabilitate față de oameni, societate și mediu. Pentru Lidl, sustenabilitatea este metoda prin care își îndeplinește, zi de zi, promisiunea cu privire la calitate.

  • Text Hover
METRO

 

METRO România a deschis primul magazin în Octombrie 1996, fiind și prima companie care a introdus pe piața din România un nou sistem de vânzare – cash&carry. Încă de la intrarea sa pe piață, compania și-a concentrat activitatea pentru a le oferi clienților săi profesioniști o gamă variată de produse, cu un raport optim calitate-preț.


Începând cu aprilie 2010, METRO România introduce un nou concept, METRO Punct, un magazin conceput special pentru a veni în sprijinul clienților Revânzători și HoReCa. METRO Punct asigură oferte promoționale variate, soluții și consultanță specializată, precum și programe de loialitate clienților săi, în vederea eficientizării afacerilor lor. Astfel, aceștia pot beneficia de produsele și serviciile companiei, în mod eficient și rapid, optimizându-și consumul de timp și resurse.

 


Astăzi, rețeaua METRO Cash & Carry România numără 30 de centre de distribuție, inclusiv 5 magazine METRO Punct, cu o suprafață totală de vânzare de aproximativ 190.000 de metri pătrați.

La nivel național, magazinele sunt distribuite astfel: în București – 5 centre, în Brașov, Constanța, și Timișoara câte 2 centre, un centru în fiecare din următoarele orașe: Pitești, Cluj, Bacău, Iași, Craiova, Baia Mare, Galați, Ploiești, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureș, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamț, Buzău, Târgoviște și Turda. La sfârșitul anului financiar 2022/2023, METRO Cash & Carry România avea peste 3.930 de angajați, înregistrând o cifră de afaceri de 10.5 miliarde de lei, cu 12.67% mai mare decât în 2021.


Rețeaua de francize LaDoiPași, dezvoltată de METRO, are un parcurs impresionant, trecând de pragul de 2400 de magazine la nivel național. Prin amplificarea expansiunii francizei, LaDoiPași se poziționează în prezent ca cea mai mare rețea de magazine independente din România, cu obiectivul de a ajunge la depășirea pragului de 2500 de magazine până la sfârșitul anului 2024.

  • Text Hover
PENNY

 

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din peste 370 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 7.300 de angajați.

PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2024 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.

  • Text Hover
SELGROS

 

Selgros Cash & Carry SRL aparține portofoliului Transgourmet Holding AG, deținut astăzi integral de compania Coop Elveția, a doua cea mai mare reţea B2B şi food service din Europa, cu operaţiuni în opt țări europene (Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România și Spania).


Selgros operează în prezent, la nivel internațional, 80 de magazine: 38 în Germania, 19 în Polonia, și 23 în România.


Selgros este unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de retail din România. Misiunea companiei este de a oferi zilnic o gamă variată de produse, garanția prospețimii și a profesionalismului, la prețul corect.


Selgros este o destinație atât pentru consumatorii finali, cât și pentru profesioniștii din gastronomie și revânzători și vine permanent în întâmpinarea acestora cu produse și servicii de calitate, atât pentru afacerile, cât și pentru familiile lor.


În prezent, echipa Selgros România este formată din peste 4.700 de membri, care prin dedicare, implicare și dorința de a se dezvolta permanent, contribuie zilnic la succesul companiei și la atingerea obiectivelor strategice. 


Selgros Romania se implică activ în susținerea comunităților locale și a proiectelor de responsabilitate socială, precum și în promovarea gastronomiei românești, prin parteneriate cu organizații și asociații din industria alimentară

  • Text Hover
  • Text Hover
dm drogerie markt

 

dm drogerie markt este una din cele mai puternice rețele de retail specializate în domeniile frumusețe, sănătate, produse pentru îngrijire casă și bebe oferind clienților săi o gamă largă de produse și mărci în aceste segmente.

 

Primul magazin dm drogerie markt a fost deschis în Germania în anul 1973, urmat de Austria în 1976.

Astăzi dm drogerie markt deţine peste 3.500 de filiale şi peste 65.000 de angajaţi, ceea ce o transformă în cel mai mare lanţ de drogherii din Europa. dm este prezent în 13 ţări: Germania, Austria, Ungaria, Cehia, Slovacia, Slovenia, Croaţia, Serbia, Bosnia-Herţegovina, România, Bulgaria, Macedonia și Italia.


În România, dm drogerie markt a fost înfiinţată în anul 2007, cu prima filială în Timişoara, unde se află depozitul şi sediul central. Astăzi dm are 147 filiale deschise în România, 1873 angajaţi și este într-o continuă dezvoltare atât pentru clienți cât și pentru angajații săi.

  • Text Hover